Er is er op dit moment een patientenstop, we schrijven geen nieuwe patienten meer in!
Covid:
De covidmaatregelen zijn nu allemaal geschrapt, dit neemt niet weg dat we in de huisartsenpraktijk ook te maken hebben met kwetsbare patienten. Daardoor kan het zijn dat wij bij klachten van de luchtwegen en/of de longen u zullen vragen om een mondkapje te dragen.
Druk:
We weten niet helemaal waarom, maar het is druk, telefonisch zijn we af en toe slechter te bereiken, maar ook de spreekuren zitten veelal helemaal vol.
Door de drukte kan het zijn dat het langer duurt voordat u een afspraak in kunt plannen.
Een aantal zaken kan zeker telefonisch worden afgehandeld. De assistentes zullen bij het telefoongesprek altijd afwegen of iets op korte termijn gezien moet worden, het eventueel een aantal dagen kan wachten of dat de huisarts het telefonisch kan afhandelen en daarnaast natuurlijk ook of ze het zelf kunnen afhandelen.
Dit is allemaal nodig om de wachttijden tot een minimum te beperken.
Mocht u niet voor dezelfde dag een afspraak willen plannen, dan kunt u dat ook altijd online doen via mijngezondheid.net, maar u kunt ook op deze manier een vraag stellen aan de huisarts of assistente of eventueel foto's doorsturen, om op die manier iets te laten beoordelen.
Spoed is en blijft spoed, daar is altijd ruimte voor!
U kunt tot 12 uur bellen voor het maken van een afspraak. Ook kunt u online een afspraak plannen, daarvoor moet u wel een account aanmaken bij mijngezondheid.net.
Het telefonisch spreekuur is een terugbel spreekuur, de huisarts belt u tussen 12:00 en 13:00. U kunt een afspraak maken via de assistente.
Als een visite wenselijk is kunt u ‘s ochtends tussen 08.00 en 10.00 bellen voor een afspraak. De visites worden tussen 11:30 en 12:30 gereden.
U kunt uw recepten inspreken op de receptenlijn, 050-5493120, in het keuzemenu is het optie 3. Nog eenvoudiger is het om uw recepten in het vervolg te bestellen via MijnGezondheidNet of de MedGemak app. Voor meer informatie kunt u de website bezoeken: www.mijngezondheid.net